Εν μέσω πανδημίας, εκτός των υγειονομικών προκλήσεων, βιώνουμε και τις σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις της ύφεσης του Covid. Είναι όμως η κατάλληλη στιγμή να αναληφθούν οι ενδεδειγμένες πρωτοβουλίες για να δοθεί προοπτική στις τοπικές οικονομίες στην μετά-covid εποχή. Μία τέτοια σημαντική πρωτοβουλία για τους εμπόρους και την Τοπική οικονομία της Ναυπάκτου είναι το ξεκίνημα του openMall Ναυπάκτου. Ένα μεγάλο έργο ξεκινά στην Ναύπακτο, αρκεί να στηριχτεί με τον τρόπου που πρέπει, και το οποίο ως γνωστόν προέκυψε μετά από πρωτοβουλία του Δήμου Ναυπακτίας (κατά την προηγούμενη θητεία έγινε η αρχή του), του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας και του Εμπορικού Συλλόγου Ναυπάκτου. Η πρώτη σημαντική παρουσίαση του έργου προς τους εμπόρους και επιχειρηματίες της περιοχής είναι προγραμματισμένη να γίνει την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου στην πόλη της Ναυπάκτου. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα σε αίθουσα που θα ανακοινωθεί σύντομα, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρχει ψηφιακό Live Streaming για όλους όσοι ενδιαφέρονται να συνδεθούν και να παρακολουθήσουν αυτή την πρωτοποριακή παρουσίαση.
Στο πλαίσιο αυτής της εκδήλωσης και της εκκίνησης του ζωτικού για την περιοχή έργου του Open Mall Ναυπάκτου, δημοσιεύουμε σήμερα κατ’ αποκλειστικότητα στην «ε, μία πρώτη μίνι συνέντευξη του Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Ναυπάκτου Απόστολου Παπαϊωάννου, που είναι εκ των κατόχων του έργου και ο φυσικός οικοδεσπότης της πρωτοβουλίας, και του Βασίλειου Μπλέσιου, Γενικού Δ/ντη Marketing (CMO) της Lever AE, κορυφαίας εταιρίας Συμβούλων, μέλος του Ομίλου Σαμαρά, που έχει αναλάβει το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου της Ναυπάκτου. Διαβάστε όλα όσα μας είπαν, σε αυτή την πρώτη εισαγωγική συζήτηση.
Κύριε Παπαϊωάννου είμαστε εν μέσω μίας αρκετά δύσκολης περιόδου για τη χώρα και τον επιχειρηματικό κόσμο και ένα ερώτημα που τίθεται είναι εάν θεωρείτε ότι είναι η κατάλληλη χρονικά στιγμή για να ξεκινήσει το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου της Ναυπάκτου;
Μετά την Ελληνική οικονομική κρίση που όλοι ζήσαμε τα προηγούμενα χρόνια, δυστυχώς βιώνουμε ως κοινωνία και ως αγορά και την κρίση του Covid, η οποία τώρα όλοι το ξέρουμε έχει τόσο υγειονομικές όσο και σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις. Σε μία τέτοια περίοδο οι επιχειρήσεις εκτός της έμπρακτης στήριξης από την πολιτεία και την κοινωνία χρειάζονται και όραμα για να συνεχίσουν. Το ξεκίνημα του Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου της Ναυπάκτου δίνει όραμα και προοπτική στον Εμπορικό κόσμο της πόλης μας. Είμαστε υπερήφανοι για το έργο αυτό. Θα δώσει νέα πνοή στην αγορά της πόλης μας, και επίσης, κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, θα μας εισάγει δυναμικά στην νέα ψηφιακή – τεχνολογική εποχή του σύγχρονου Marketing.
Κύριε Μπλέσιε τι ακριβώς σημαίνει αυτό που αναφέρει ο κύριος Παπαιωάννου για τα νέα ψηφιακά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά του σύγχρονου Marketing στην λιανική και ειδικά στο Open Mall της Ναυπάκτου;
Κατά την δεκαετία του 2000 ήρθαν και στην Ελλάδα τα μεγάλα κλειστά Malls που κυριαρχούσαν εδώ και αρκετές δεκαετίες σε πολλές μεγάλες χώρες του πλανήτη (ΗΠΑ, Ευρώπη, μεγάλες Ασιατικές μητροπόλεις, κλπ). Σήμερα αντίστοιχα εμπορικά κέντρα υπάρχουν σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα με τα κλειστά Malls όμως προέκυψε έντονη η ανάγκη να δημιουργηθούν και αντίστοιχα Ανοικτά Εμπορικά Κέντρα (Open Malls), ειδικά σε χώρες όπου οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν και σίγουρα η Ελλάδα είναι μία απ’ αυτές. Με ιδανικές καιρικές συνθήκες και τις αγοραστικές συνήθειες των πολιτών να τείνουν στον Μεσογειακό τρόπο ζωής και κατανάλωσης οι οργανωμένες ψηφιακές και πολυκαναλικές αγορές με πλήρεις υπηρεσίες προς τον καταναλωτή είναι το μέλλον. Και το μέλλον είναι εδώ !!
Η Ναύπακτος είναι μία ιστορική πόλη με φυσική ομορφιά, τέλεια τοποθετημένη στο κέντρο της Δυτικής Ελλάδος. Ταυτόχρονα είναι η κατάληξη της πανέμορφης Ναυπακτίας και απέναντι από το μεγάλο αστικό κέντρο της Πάτρας. Αυτά είναι τα δυνατά μας στοιχεία στα οποία πρέπει να επενδύσουμε. Να δημιουργήσουμε ένα άρτιο τεχνολογικά Open Mall με ένα νέο πολύ ελκυστικό όνομα και σύγχρονο Branding και Λογότυπο που θα απευθύνεται στους Gen Z & Millennials δηλ. στους νέους. Να ψωνίζουν οι νέοι από την αγορά μας και όχι μόνον αυτοί αλλά και οι γονείς τους και όχι μόνον αυτοί αλλά και οι επισκέπτες της πανέμορφης Ναυπακτίας. Είναι γνωστό ότι όταν κάποιος πάει για διακοπές ή για μία σύντομη απόδραση και περνάει καλά έρχεται σε θετική διάθεση, άρα καταναλώνει, αρκεί φυσικά να ελκύεται από μία νέα, μοντέρνα αγορά με υπηρεσίες και ψηφιακά χαρακτηριστικά σύγχρονου marketing. Αυτά πρέπει φυσικά να δένουν αρμονικά με τα παραδοσιακά στοιχεία της πόλης της Ναυπάκτου που είναι και η «ψυχή» του τόπου και δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία αυθεντικότητας του νέου brand που θα δημιουργήσουμε και που θα νιώθει έντονα ο κάθε ντόπιος ή επισκέπτης της νέας αγοράς μας.
Συνοπτικά αναφέρουμε τους άξονες παρέμβασης του Open Mall Nαυπάκτου:
1.Ενιαία Αγορά: Nεο Branding – Στοιχεία Eνιαίας Δομης & Λειτουργίας – Πολυκαναλικό Marketing (Omnich
- Δημιουργία Νέου Branding Εικόνας-Ταυτότητας Εμπορικού Σηματος Λογοτύπου / Διαφοροποίηση της Αγοράς
- Εκπόνηση Ολιστικού Πλάνου Marketing – Omnichannel που απευθύνεται σε νέα κοινά-νέους πελάτες κυρίως Νέους της γενιάς Gen Z & Millennials.
- Χαρακτηριστικά Ενιαίας Δομής Αγοράς και Κοινές Δράσεις
- Ενεργή Υποστήριξη από Συνεχές Πλάνο Επικοινωνίας-Διαφήμισης, Events (Media Plan)
2.Ψηφιοποίηση
- Artificial Intelligence (AI) στην Λιανική
- Σύστημα Πιστότητας – Loyalty System & App
- Website του Open Mall
- Social Media (Facebook, Instagram)
- Παρέμβαση στον Δημόσιο Χώρο: Σε συνεργασία με τον Δήμο, κάνουμε παρέμβαση και αναβαθμίζουμε :
- Δάπεδα
- Φωτισμό
- Σκίαση
- Χώροι Ξεκούρασης Πρασίνου
- Χώροι Ανάπλασης και Χώροι Συντήρησης
- Λύσεις Λειτουργικότητας και Προσβασιμότητας
- Παρέμβαση στον Ιδιωτικό Χώρο: Ως Επιμελητήριο σε συνεργασία με τους Επιχειρηματίες αναβαθμίζουμε τον Ιδιωτικό Χώρο διακρίνοντας 2 τύπους καταστημάτων:
α. Εμπορικό κατάστημα
β. Εστίαση-Καφέ
και αναβαθμίζουμε σε συνεργασία και με την υποστήριξη των εμπόρων :
α. Οψεις & Εξωτερική Πινακίδα
β. Σκίαση
γ. Εγκιβωτισμός Κλιματιστικών Μονάδων
Κύριε Μπλέσιε, αν θέλαμε με λίγα λόγια όμως, να δείξουμε το στόχος δημιουργίας του Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου Ναυπάκτου, τι θα λέγατε; Το θέτω τόσο συγκεκριμένα για να γίνει κατανοητό και στους επαγγελματίες, αλλά και τους καταναλωτές…
Μετατρέπουμε το Κέντρο της Ναυπάκτου σε ένα σύγχρονο Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου. Παρέχουμε στον Επισκέπτη-Καταναλωτή μία αξέχαστη Αγοραστική Εμπειρία με την χρήση Ψηφιοποιημένων Τεχνολογιών και Καινοτόμου Πολυκαναλικού Marketing. Αυξάνουμε την Επισκεψιμότητα και την Αγοραστική Κίνηση και συνεπώς τον Τζίρο των Επιχειρηματιών της πόλης της Ναυπάκτου, δυναμώνουμε την απασχόληση και τα θετικά αποτελέσματα για την Κοινωνία, παρεμβαίνουμε, αναπλάθουμε και συντηρούμε τις Δημόσιες Υποδομές και τις Ιδιωτικές των Καταστημάτων.
Κύριε Παπαιωάννου οι φορείς που υποστηρίζουν το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου της Ναυπάκτου οργανώνετε την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου μία ενημερωτική Εκδήλωση για τους Εμπόρους της Ναυπάκτου. Ο στόχος ή οι στόχοι αυτής;
Τηρώντας όλα τα μέτρα κατά της Πανδημίας οργανώνουμε μία πολύ επικεντρωμένη εκδήλωση με ταυτόχρονο Live Streaming έτσι ώστε να έχουν όλοι οι επιχειρηματίες της Ναυπάκτου τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν αλλά και να παρέμβουν με ερωτήσεις στην σημαντικότατη αυτή εκδήλωση που στόχο έχει την διαβούλευση και την συν-διαμόρφωση των βασικών επιλογών του Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου της πόλης μας. Τους καλούμε λοιπόν όλους να συμμετάσχουν είτε φυσικά ή ψηφιακά με εποικοδομητικές ιδέες και απόψεις ώστε να όλοι μαζί να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο και επιτυχημένο Open Mall στη Ναύπακτο που θα ωθήσει στην ανάπτυξη του τόπου μας, θα τονώσει την απασχόληση και θα εκσυγχρονίσει την αγορά μας.
πηγή:Empros news